5.0
gebaseerd op 70 reviews
Maurits - ongeveer 2 jaar geleden

Ontzettend vriendelijke kapster. Mijn kinderen willen nergens anders meer heen. Ze kijkt goed naar wat bij je past en geeft goede adviezen.

Amal - ongeveer 2 jaar geleden
Sara - ongeveer 2 jaar geleden

Super fijn geknipt!

Sarah - ongeveer 2 jaar geleden

Heel vriendelijk geholpen, ik kreeg goed advies en fijne suggesties, ze keek goed naar mijn haar, hoe het valt en hield rekening met wat ik wilde. Hele fijne ervaring, ik kom zeker nog een keer terug

Sarah - ongeveer 2 jaar geleden
Souhaila - meer dan 2 jaar geleden

Mijn haar zit top dit wordt mijn vaste kapperszaak.👌

Jefta - meer dan 2 jaar geleden

Hacire is de aller aardigste kapster die er is! Top service en zorgt dat je er tip top eruit ziet😁👍

Suraj - meer dan 2 jaar geleden

Bedankt voor het knippen en de klantvriendelijkheid

Rebecca - meer dan 2 jaar geleden

Goed en vakkundig advies. Gastvrij en gezellig.

Geertje - meer dan 2 jaar geleden