Maurits
-
ongeveer 2 jaar geleden
Ontzettend vriendelijke kapster. Mijn kinderen willen nergens anders meer heen. Ze kijkt goed naar wat bij je past en geeft goede adviezen.
Amal
-
ongeveer 2 jaar geleden
Sara
-
ongeveer 2 jaar geleden
Super fijn geknipt!
Sarah
-
ongeveer 2 jaar geleden
Heel vriendelijk geholpen, ik kreeg goed advies en fijne suggesties, ze keek goed naar mijn haar, hoe het valt en hield rekening met wat ik wilde. Hele fijne ervaring, ik kom zeker nog een keer terug
Sarah
-
ongeveer 2 jaar geleden
Souhaila
-
meer dan 2 jaar geleden
Mijn haar zit top dit wordt mijn vaste kapperszaak.👌
Jefta
-
meer dan 2 jaar geleden
Hacire is de aller aardigste kapster die er is! Top service en zorgt dat je er tip top eruit ziet😁👍
Suraj
-
meer dan 2 jaar geleden
Bedankt voor het knippen en de klantvriendelijkheid
Rebecca
-
meer dan 2 jaar geleden
Goed en vakkundig advies. Gastvrij en gezellig.
Geertje
-
meer dan 2 jaar geleden