Haren weer top geknipt en lekker bij gekletst was weer gezellie zoals elke knip beurt.
Jefta
-
3 dagen geleden
Creatief geknipt, altijd goed
Mandi
-
4 dagen geleden
Ja weer helemaal top!
D
-
5 dagen geleden
Professionele kapster en altijd gezellig!
Diane
-
5 dagen geleden
Goede gecommuniceerd en uitleg over beste is.
Leuke gesprekken en lachen.
Danny
-
18 dagen geleden
Vriendelijke ontvangst en goed advies
John
-
26 dagen geleden
De eerste keer in deze salon en het was fantastisch.. Een warm welkom Harice luistert goed wat je wil ze knipt echt goed en professioneel.. Ik kom zeker terug😃😊
Claudia
-
ongeveer een maand geleden
Superfijne, goede en gezellige ervaring
Marian
Marian
-
2 maanden geleden
Heerlijk genoten van m'n eerste Japanse Headspa. Super geholpen door de eigenaresse en goed advies meegkregen betreft m'n haar. Ik kom zeker weten terug
Marlou
-
3 maanden geleden
Hele fijne en lekker rustgevende ervaring, met goede en mooie uitkomst.
Lisa
-
3 maanden geleden