5.0
gebaseerd op 70 reviews

Haren weer top geknipt en lekker bij gekletst was weer gezellie zoals elke knip beurt.

Jefta - 3 dagen geleden

Creatief geknipt, altijd goed

Mandi - 4 dagen geleden

Ja weer helemaal top!

D - 5 dagen geleden

Professionele kapster en altijd gezellig!

Diane - 5 dagen geleden

Goede gecommuniceerd en uitleg over beste is.
Leuke gesprekken en lachen.

Danny - 18 dagen geleden

Vriendelijke ontvangst en goed advies

John - 26 dagen geleden

De eerste keer in deze salon en het was fantastisch.. Een warm welkom Harice luistert goed wat je wil ze knipt echt goed en professioneel.. Ik kom zeker terug😃😊

Claudia - ongeveer een maand geleden

Superfijne, goede en gezellige ervaring

Marian

Marian - 2 maanden geleden

Heerlijk genoten van m'n eerste Japanse Headspa. Super geholpen door de eigenaresse en goed advies meegkregen betreft m'n haar. Ik kom zeker weten terug

Marlou - 3 maanden geleden

Hele fijne en lekker rustgevende ervaring, met goede en mooie uitkomst.

Lisa - 3 maanden geleden