5.0
gebaseerd op 70 reviews

Het was gezellig en ik kreeg een compliment van mijn vriendin over m'n kapsel.

Pepijn - 4 maanden geleden

Met veel enthousiasme en aandacht geknipt. Top!

Dick - 4 maanden geleden

Goed geknipt
Fijne sfeer
Kortom een aanrader

Lia - 5 maanden geleden

Gezellig, heel leuk model geknipt ... neemt echt de tijd voor je .luisterd naar je wensen. Ben heel erg tevreden.

Carla - 6 maanden geleden
Deveny - 6 maanden geleden

Zeer vriendelijke en goede kapper.Ik ben elke keer weer tevreden als ik ben geknipt.Top

Jefta - 6 maanden geleden

Leuke, vriendelijke kapster die goed luistert naar wat je graag wilt.

Diane - 6 maanden geleden

Hele goede kapper en kan goed kleuren. Zeer tevreden met het resultaat. Ook leuke persoon die meedenkt en adviseert.

Mariluz - 8 maanden geleden

Vriendelijk, luistert goed naar wensen, denkt mee, goed resultaat.

Anna - 8 maanden geleden

Wat een fijne ervaring heb ik hier mogen krijgen. De eigenaresse luistert en kijkt mee naar het geheel. Vraagt niet enkel naar wat ik nu wil, maar wat ik op langer termijn met mijn haar wilt. Geeft advies, maar wel op gevoelsniveau. De zaak ziet er keurig uit en heeft een ontspannen sfeer. Het gaat rustig eraan toe en voelt huiselijk.

cynthia dortland - 9 maanden geleden