Het was gezellig en ik kreeg een compliment van mijn vriendin over m'n kapsel.
Met veel enthousiasme en aandacht geknipt. Top!
Goed geknipt
Fijne sfeer
Kortom een aanrader
Gezellig, heel leuk model geknipt ... neemt echt de tijd voor je .luisterd naar je wensen. Ben heel erg tevreden.
Zeer vriendelijke en goede kapper.Ik ben elke keer weer tevreden als ik ben geknipt.Top
Leuke, vriendelijke kapster die goed luistert naar wat je graag wilt.
Hele goede kapper en kan goed kleuren. Zeer tevreden met het resultaat. Ook leuke persoon die meedenkt en adviseert.
Vriendelijk, luistert goed naar wensen, denkt mee, goed resultaat.
Wat een fijne ervaring heb ik hier mogen krijgen. De eigenaresse luistert en kijkt mee naar het geheel. Vraagt niet enkel naar wat ik nu wil, maar wat ik op langer termijn met mijn haar wilt. Geeft advies, maar wel op gevoelsniveau. De zaak ziet er keurig uit en heeft een ontspannen sfeer. Het gaat rustig eraan toe en voelt huiselijk.