5.0
gebaseerd op 70 reviews

Zoals altyd zeer tevreden

Jefta - meer dan een jaar geleden
Selam - bijna 2 jaar geleden

Super vriendelijk geholpen met goed advies.

Jolanda - bijna 2 jaar geleden

Ik was vandaag voor de eerste keer in deze salon. Super fijn welkom. Voor de eerste keer sinds lange tijd is er weer eens goed gekeken wat voor kapsel er het beste zou passen. Ik ben erg blij met het eindresultaat en kom graag nog een keer terug.

Jolanda - bijna 2 jaar geleden

Prima geknipt, klaar voor de foto ik voel me daar thuis

Dıck - bijna 2 jaar geleden

Heel vriendelijke kapster en ik kreeg complimenten van mn vrouw hoe goed mn haar zit :-)

Ej - bijna 2 jaar geleden

duidelijke site.
afspraak moest worden verzet, geen enkel probleem.
Goed advies over mijn haar.

Anja - bijna 2 jaar geleden
Frank - bijna 2 jaar geleden

Super goed en vriendelijk geholpen. Tot de volgende keer 💪

Ilona - bijna 2 jaar geleden

Ik ben heel goed geholpen. Vriendelijke kapster die goed weet wat wel of niet kan. Zeker aan te raden.

Jimmy - ongeveer 2 jaar geleden