Zoals altyd zeer tevreden
Jefta
-
meer dan een jaar geleden
Selam
-
bijna 2 jaar geleden
Super vriendelijk geholpen met goed advies.
Jolanda
-
bijna 2 jaar geleden
Ik was vandaag voor de eerste keer in deze salon. Super fijn welkom. Voor de eerste keer sinds lange tijd is er weer eens goed gekeken wat voor kapsel er het beste zou passen. Ik ben erg blij met het eindresultaat en kom graag nog een keer terug.
Jolanda
-
bijna 2 jaar geleden
Prima geknipt, klaar voor de foto ik voel me daar thuis
Dıck
-
bijna 2 jaar geleden
Heel vriendelijke kapster en ik kreeg complimenten van mn vrouw hoe goed mn haar zit :-)
Ej
-
bijna 2 jaar geleden
duidelijke site.
afspraak moest worden verzet, geen enkel probleem.
Goed advies over mijn haar.
Anja
-
bijna 2 jaar geleden
Frank
-
bijna 2 jaar geleden
Super goed en vriendelijk geholpen. Tot de volgende keer 💪
Ilona
-
bijna 2 jaar geleden
Ik ben heel goed geholpen. Vriendelijke kapster die goed weet wat wel of niet kan. Zeker aan te raden.
Jimmy
-
ongeveer 2 jaar geleden