5.0
gebaseerd op 70 reviews
Jerome - meer dan een jaar geleden

Prima prijs kwaliteit verhouding
Hier terecht gekomen na een verknipt hoofd. Ik werd geholpen door een aardige betrokken dame. Ze gaf goed advies en in overleg een plan van aanpak gemaakt.
Heel blij en tevreden.
Tot de volgende keer!

Astrid - meer dan een jaar geleden

Vriendelijke dame, eerlijk advies, het fijne van deze kapper is dat ze ook een salon is voor bijv, gezichtsbehandeling, of een heerlijk ontspannende headSpa, heb het allemaal al geprobeerd, en geef deze salon een dikke 10+

Connie - meer dan een jaar geleden

Het was echt heel fijn! En ik ben super blij met het resultaat:) niet verwacht dat het nog zo goed op te lossen was met mijn haar. Het ziet er geweldig uit.

Latischa - meer dan een jaar geleden
Maurits - meer dan een jaar geleden

Fijne knusse sfeer en super vakkundig geknipt! Aanrader voor krullen, ik heb direct mijn vrouw getipt ook eens te gaan!

Wilco - meer dan een jaar geleden

Hacire is echt een vakvrouw en neemt alle tijd. Ik ga hier altijd blij de deur uit

Sjoukje - meer dan een jaar geleden

Goede vriendelijke kapster! Ik ben heel tevreden.

Sima - meer dan een jaar geleden
Tania - meer dan een jaar geleden
Milan - meer dan een jaar geleden