5.0
gebaseerd op 70 reviews

Gezellig en professioneel. Ik heb mijn nieuwe kapper gevonden 😊

Diane - ongeveer een jaar geleden

Zo tevreden over deze kapster. Ze is heel geïnteresseerd en luistert heel goed naar je wensen. Het resultaat is echt super, nog nooit zo tevreden naar huis gegaan. Een haarkunstenaar!

Tineke - ongeveer een jaar geleden

Goed geknipt en prettig contact met kapster.

Liesbeth - ongeveer een jaar geleden

Hele gezellige, fijne kapper. Let goed op de details en wat voor jouw specifieke haar het beste werkt.

Frederik - ongeveer een jaar geleden

Zoals elke keer top geknipt en t was zeer gezellig.

Jefta - ongeveer een jaar geleden

Zo als altijd gewoon heerlijk , en weer fris en fruitig de deur uit !!

Theo - meer dan een jaar geleden

Very good service and great haircut. Thank you!

Ben - meer dan een jaar geleden

Gezellig en op je gemak en goed geholpen
Bo

Bo - meer dan een jaar geleden

Voor het eerste bij HB Kapper geweest, wat een vriendelijke en gastvrije dame. Werd op tijd en snel geholpen. Zal zeer zeker terugkomen.

Esther - meer dan een jaar geleden

Top kapper, heel blij met mijn higlights en toner. Mooie natuurlijke kleuren.

Martine - meer dan een jaar geleden